Türk Tekstil Devi, Trendyol ve Hepsiburada’ya Rakip Oluyor

admin

Basın lansmanında yeni yapılanmaya ilişkin açıklamalarda bulunan LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, pazar yeri dünyasına yepyeni bir oyuncu kazandırdıklarını belirtti. Yapay zeka odaklı teknoloji entegrasyonları ile müşteri, marka ve satıcı tabanını genişleteceğini ve kullanıcı deneyimini artıran bir pazar yeri olacağını dile getiren Yiş, eklenen teknolojik entegrasyonlarla yapay zeka ve insan gücünün el ele çalışmasına olanak tanıdıklarını ifade etti.

“REKABET ESASTIR AMA ADİL OLMASI LAZIM”

ENFLASYONDAN YUKARI ZAM YOK

Enflasyondaki yükselişin ürün fiyatlarını nasıl etkilediğini de anlatan Yiş şunları söyledi: Koyduğumuz kârlılık belli, bu seneden seneye değişmiyor. Ürünün maliyetinin üzerine konulan bir kârlılık var. Enflasyon artmışsa o maliyetimiz de artıyor. Maliyet doğrultusunda artış yapıyorsunuz. Ama onun üstünde bir fiyat koyma gibi bir şey olmamalı. Zaten LC Waikiki bu ülkenin değeri. O noktada en ucuza satmak için gayret ediyor. Zaten geçtiğimiz yıla bakarsanız maliyet artışı olan yerde yükselişi ve düşüşü olan yerde aşağı çekildiğini görürsünüz. Bir klasmanda uygun fiyat yakalarsak bunu hemen yansıtıyoruz. Bizim ilkemiz çok net. Kârlılık standardımız var” ifadelerini kullandı.

Yorum yapın